[et_pb_section fb_built=”1″ _builder_version=”4.5.1″ background_color=”#d6d6d6″ background_image=”http://bodymindbalance.ro/wp-content/uploads/2020/08/clase_yoga_bucuresti_10.jpg” custom_margin=”||||false|false” hover_enabled=”0″ alt=”Clase si Cursuri Yoga Bucuresti” title_text=”Clase si Cursuri Yoga Bucuresti”][et_pb_row _builder_version=”4.5.1″ background_color=”rgba(0,0,0,0)” width=”100%” module_alignment=”center” custom_margin=”||||false|false” hover_enabled=”0″][et_pb_column type=”4_4″ _builder_version=”4.4.2″][et_pb_cta title=”Clase de Yoga în București” button_url=”@ET-DC@eyJkeW5hbWljIjp0cnVlLCJjb250ZW50IjoicG9zdF9saW5rX3VybCIsInNldHRpbmdzIjp7fX0=@” button_text=”Inscrie-te” _builder_version=”4.4.2″ _dynamic_attributes=”button_url” header_level=”h1″ header_font=”||||||||” header_text_color=”#ffffff” header_font_size=”30px” body_font=”||||||||” body_text_color=”#ffffff” body_font_size=”20px” background_color=”rgba(36,36,36,0.6)” custom_button=”on” button_text_color=”#ffffff” button_border_width=”1px” button_letter_spacing=”1px” button_font=”||||||||” custom_margin=”||||false|false” custom_padding=”||||false|false” box_shadow_style=”preset1″]

La început de drum în Yoga?
Ai ajuns în locul potrivit! Descoperă clasele de Hatha, Vinyasa și Yin Yoga alături de instructorii și invitații noștri în fiecare seară de luni până vineri la studio sau online!

[/et_pb_cta][/et_pb_column][/et_pb_row][/et_pb_section][et_pb_section fb_built=”1″ _builder_version=”4.4.2″ custom_margin=”||||false|false”][et_pb_row column_structure=”1_3,1_3,1_3″ _builder_version=”4.4.2″][et_pb_column type=”1_3″ _builder_version=”4.4.2″][et_pb_text _builder_version=”4.4.2″ text_font_size=”16px” text_letter_spacing=”0.5px”]

Clase Yoga Studio București

Luni – 19:00, Miercuri – 20:40,
Vineri – 19:35.

[/et_pb_text][/et_pb_column][et_pb_column type=”1_3″ _builder_version=”4.4.2″][et_pb_text _builder_version=”4.4.2″ text_font_size=”16px” text_letter_spacing=”0.5px”]

Clase Yoga Online

Luni – 19:00, Miercuri – 20:40,
Joi – 19:00.

[/et_pb_text][/et_pb_column][et_pb_column type=”1_3″ _builder_version=”4.4.2″][et_pb_text _builder_version=”4.4.2″ text_font_size=”16px” text_letter_spacing=”0.5px”]

Studio Bodymind Balance

Str. Ionel Perlea nr. 8, Sector 1,
București – Vezi Harta.

[/et_pb_text][/et_pb_column][/et_pb_row][et_pb_row _builder_version=”4.4.2″][et_pb_column type=”4_4″ _builder_version=”4.4.2″][et_pb_text _builder_version=”4.4.3″ text_font_size=”16px” text_letter_spacing=”0.5px”]

Ce este Yoga?

Cursuri Yoga Bucuresti

Yoga este o sintagmă originară din limba sanscrită ce provine de la cuvântul “Yuj” și se traduce prin: “uniune” sau “disciplină”.

Yoga este termenul folosit pentru a defini o serie de practici/discipline fizice, mentale si spirituale cu origine in India antica. Hinduismul, Buddhismul si Jainismul cuprind diferite scoli de Yoga, caracterizate de diferite particularitati. Cu toate acestea, in toate ramurile Yoga, scopul final este atingerea unei stari eterne de constiinta perfecta. De asemenea, practicarea concentrarii si a meditatiei este comuna majoritatii formelor de yoga.

Constienta este concentrata pe un anumit punct subtil al senzatiei (de exemplu pe respiratie – suflul care intra si iese din nari). Treptat, concentrarea sustinuta pe un singur punct conduce la meditatie, astfel putand fi extinse caracteristicile interioare si identificarea cu ceva mai amplu/vast.
Din punct de vedere fizic, yoga este un ansamblu/o succesiune de exercitii (posturi) care practicate cu regularitate echilibreaza si conduc la buna functionare a tuturor sistemelor organismului (muscular, osos, nervos, circulator, digestiv, respirator, reproducativ, endocrin, etc.).
Printre cele mai cunoscute tipuri de Yoga sunt Hatha Yoga si Raja Yoga.

Beneficiile claselor de Yoga:

Pe termen scurt (imediat dupa curs)
 • Imbunatateste functionarea creierului;
 • Diminueaza stresul;
 • Creste flexibilitatea;
Pe termen mediu (cateva luni de practica)
 • Regleaza tensiunea arteriala;
 • Imbunatateste capacitatea pulmonara;
 • Imbunatateste functionarea organelor sexuale si a organelor interne;
 • Reduce durerilor cronice la nivelul coloanei vertebrale;
 • Regleaza nivelul glicemiei, prevenind sau eliminand diabetul;
 • Imbunatateste echilibrul;
Pe termen lung (mai mult de 1 an de practica)
 • Creste elasticitatea musculara si densitatea osoasa;
 • Elimina tesutul adipos in exces;
 • Imbunatateste sistemul circulator, ajutand la ameliorarea celulitei;
 • Creste flexibilitatea coloanei vertebrale;
 • Creste capacitatea de concentrare si relaxare;
De asemena, majoritatea celor ce practica meditatia experimenteaza sentimente de pace, bucurie si armonie.

[/et_pb_text][/et_pb_column][/et_pb_row][/et_pb_section]